Ośrodek Badania Opinii Publicznej (TNS OBOP)
Opublikowano 9.12.2008
oprac. Wydział Informacji Antykorupcyjnej DP CBA
Ośrodek Badania Opinii Publicznej (TNS OBOP) to najstarszy instytut badawczy w Polsce, funkcjonujący od ponad 40 lat. Od 1998 roku należy do międzynarodowej grupy badawczej TNS, która jest jedną z największych organizacji zajmujących się komunikacją marketingową na świecie.
Priorytetem Ośrodka jest ciągłe podwyższanie poziomu w obszarze obsługi Klientów, dlatego też prowadzi systematycznie szkolenia swoich pracowników. Uczestniczy także w szkoleniach i warsztatach badawczych sieci TNS, pracuje także nad rozwojem narzędzi obliczeniowych. TNS OBOP dba, aby jego produkty były najwyższej jakości. Dysponuje profesjonalnym Zespołem Realizacji Badań, siecią ponad 800 ankieterów, kierowanych przez 17 koordynatorów regionalnych. Ogromną wagę w procesie badawczym przywiązuje do kontroli. W 2000 roku jako jeden z pierwszych przystąpił do Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów. Zgodnie ze strategią TNS, rozwija sektory badawcze, jak również wprowadza na polski rynek licencjonowane produkty sieci TNS. Należą do nich m.in.:
- Badania reklamy AdEval,
- Badania trackingowe marki i reklamy MarketWhys,
- Segmentacje Conversion Model, NeedScope,
- Badania satysfakcji CustomerScore (satysfakcja klientów) i TRI*M (satysfakcja klientów) oraz EmployeeScore (satysfakcja pracowników),
- Oprogramowanie do analizy i łączenia danych Miriad.